FORMULÁŘE KE STAŽENÍ
-
BareKids-Formulář pro výměnu zboží
-
BareKids-Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy
- BareKids - Formulář pro uplatnění reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
- zboží lze vrátit do 2 týdnů od převzetí zpět
- můžete využít Vámi vybraného přepravce (vracíme částku našeho nabízeného nejlevnějšího způsobu dopravy)
- můžete využít možnosti vrácení přes Zásilkovnu - kód pro zpětnou zásilku 99961350 (do zásilky vložte vyplněný formulář s Vašimi údaji, ke stažení na www.barekids.cz - formuláře) - následně Vám bude z peněz za vrácené zboží odečteno 60,- kč (pokud budete podávat v rámci ČR), v rámci SK je zpětná zásilka účtována 4,50€
- po přijetí zpětné zásilky zasíláme dobropis/peníze do 14 dnů
- PROSÍME o vrácení zboží v původním obalu, krabici, nepoškozené, nepoužité, čisté, včetně cedulek (odstřihnutí při zkoušení nevadí, vložte je do krabice ke zboží)
VÝMĚNA ZBOŽÍ:
- na nové boty vytvořte novou objednávku, do poznámky napíšete, že se jedná o výměnu (připište číslo původní objednávky/faktury)
- objednávku uhraďte - platba možná převodem/GoPay/hotově na prodejně
- původní boty odešlete zpět na adresu BareKids s.r.o., Skuherského 66, České Budějovice 370 01 spolu s fakturou (nebo kopií), na kterou můžete napsat číslo nové objednávky
- můžete využít možnosti vrácení přes Zásilkovnu - kód pro zpětnou zásilku 99961350 (do zásilky vložte vyplněný formulář s Vašimi údaji, ke stažení na www.barekids.cz - formuláře) - následně Vám bude z peněz za vrácené zboží odečteno 60,- kč (pokud budete podávat v rámci ČR)
- po přijetí zpětné zásilky zasíláme dobropis/peníze do 14 dnů
- obuv musí být v původním stavu, tedy nenošená, čistá a nesmí vykazovat známky užívání
REKLAMACE:
- obuv odešlete zpět na adresu BareKids s.r.o., Skuherského 66, České Budějovice 370 01
- přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační protokol
- jakmile reklamaci vyřídíme, budeme Vás informovat o dalším postupu
- reklamované zboží by mělo být řádně vyčištěno a v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami (v opačném případě může dojít k zamítnutí reklamace právě z těchto důvodů)
- odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů
- před odesláním reklamovaného zboží nás můžete kontaktovat na info@barekids.cz - s případnou reklamací, foto reklamovaného zboží atd. a domluvíme se na dalším postupu
DĚKUJEME,
holky z BareKids :-)