FORMULÁŘE KE STAŽENÍ

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

  • zboží lze vrátit do 2 týdnů od převzetí zpět
  • můžete využít Vámi vybraného přepravce (vracíme částku našeho nabízeného nejlevnějšího způsobu dopravy)
  • můžete využít možnosti vrácení přes Zásilkovnu - kód pro zpětnou zásilku 99961350 (do zásilky vložte vyplněný formulář s Vašimi údaji, ke stažení na www.barekids.cz - formuláře) - následně Vám bude z peněz za vrácené zboží odečteno 60,- kč (pokud budete podávat v rámci ČR)
  • po přijetí zpětné zásilky zasíláme dobropis/peníze do 14 dnů 
  • PROSÍME o vrácení zboží v původním obalu,  krabici, nepoškozené, nepoužité, čisté, včetně cedulek (odstřihnutí při zkoušení nevadí, vložte je do krabice ke zboží)

VÝMĚNA ZBOŽÍ:

  • na nové boty vytvořte novou objednávku, do poznámky napíšete, že se jedná o výměnu (připište číslo původní objednávky/faktury)
  • objednávku uhraďte - platba možná převodem/GoPay/hotově na prodejně
  • původní boty odešlete zpět na adresu BareKids s.r.o., Skuherského 66, České Budějovice 370 01 spolu s fakturou (nebo kopií), na kterou můžete napsat číslo nové objednávky 
  • můžete využít možnosti vrácení přes Zásilkovnu - kód pro zpětnou zásilku 99961350 (do zásilky vložte vyplněný formulář s Vašimi údaji, ke stažení na www.barekids.cz - formuláře) - následně Vám bude z peněz za vrácené zboží odečteno 60,- kč (pokud budete podávat v rámci ČR)
  • po přijetí zpětné zásilky zasíláme dobropis/peníze do 14 dnů
  • obuv musí být v původním stavu, tedy nenošená, čistá a nesmí vykazovat známky užívání

     

REKLAMACE:

  • obuv odešlete zpět na adresu BareKids s.r.o., Skuherského 66, České Budějovice 370 01
  • přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační protokol 
  • jakmile reklamaci vyřídíme, budeme Vás informovat o dalším postupu
  • reklamované zboží by mělo být řádně vyčištěno a v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami (v opačném případě může dojít k zamítnutí reklamace právě z těchto důvodů)
  • odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů
  • před odesláním reklamovaného zboží nás můžete kontaktovat na info@barekids.cz - s případnou reklamací, foto reklamovaného zboží atd. a domluvíme se na dalším postupu

 

DĚKUJEME,

holky z BareKids :-)